DESPRE NOI
Adaugă distincție afacerii tale
Descoperă colecțiile noastre Corporate Fashion care contribuie la creșterea notorietății imaginii de brand, la sentimentul de apartenență și unitate pentru angajați și la consolidarea culturii corporative.
Texet România, parte a grupului Texet, gestionează brandurile de îmbrăcăminte identitară James Harvest, J.Harvest & Frost, Printer, Projob, Cutter&Buck, Sagaform, Cottover și Derby of Sweden. Aceste mărci renumite sunt selectate pentru identitatea lor Corporate Fashion de către numeroase companii din Europa și America de Nord, evidențiindu-se prin calitate și eleganță.
Fiecare brand în parte aduce un aport semnificativ la construirea unei imagini profesionale și distincte, subliniind importanța alegerilor vestimentare în mediul corporativ. Alegerea acestor branduri de către companii subliniază dorința lor de a combina profesionalismul cu un stil unic, marcând un standard în industria modei corporative.
VALORILE NOASTRE
Valorile noastre sunt: orientarea către client, autenticitatea, calitatea și sustenabilitatea.
Suntem concentrați permanent înspre a oferi clienților noștri experiențe valoroase, interacțiuni fluide şi servicii eficiente.
Susținem diversitatea și inovația în design, promovând produse care să ajute cu adevărat identitatea corporativă și sentimentul de apartenență la echipă.
De asemenea, ne angajăm să oferim produse de cea mai înaltă calitate, pentru o satisfacție durabilă a clienților noștri.
Produsele Texet Romania sunt realizate din materiale durabile, cu respectarea practicilor corecte în producția textila, certificate de organisme abilitate în controlul calității, respectarea cerințelor de mediu și a responsabilității sociale.
Îmbrăcămintea identitară pentru membrii echipei unei companii este importantă din mai multe motive:
- Identitate - Îmbrăcămintea identitară ajută la crearea unei imagini unice pentru membrii echipei și îi ajută să se simtă parte dintr-un grup unit.
- Profesionalism - Îmbrăcămintea identitară transmite un mesaj de profesionalism și seriozitate către clienți și parteneri de afaceri.
- Siguranță - Unele industrii sau locuri de munca pot implica riscuri pentru sănătatea și siguranța angajaților. Îmbrăcămintea identitară specializată oferă și un anumit grad de protecție.
- Reclamă - Îmbrăcămintea identitara poate fi un mod eficient de a promova brandul companiei și de a atrage atenția asupra produselor sau serviciilor oferite.
- Standardizare - Îmbrăcămintea identitară poate ajuta la standardizarea aspectului angajaților și poate facilita recunoașterea acestora in cadrul companiei și in afara ei.